• نام پروژه: پروژه های اداری
  • نوع پروژه: بازسازی
  • متراژ: 100 متر مربع
  • سال اجرا: ۱۳۹7
  • طراحی شده توسط ...

پروژه های اداری

با توجه به متراژ نسبتا کمِ داروخانه،طراحی باید بگونه ای میبود که حداکثر استفاده از فضا برای قفسه های دارویی و همچنین برای قسمت فروشگاهی در نظر گرفته میشد.

قسمتی از فضا بصورت منحنی بود.در طراحی برای اینکه هم زیبایی بصری لحاظ شود و همچنین بیشترین هماهنگی با دیوار منحنی وجود داشته باشد،قسمتی از قفسه ها و کانتر هم بصورت منحنی طراحی شد.

بازهم افتخار دیگری داشتیم که با دکتر داروساز جوانی همکاری کنیم که در ابتدای راه بودند دکتر دهقان از طریق انجمن داروسازان اصفهان و با دیدن نمونه کارهای قبلی با ما آشنا شدن و در مرحله اول فرم صورت‌وضعیت تکمیل شد با نیازهای کارفرما آشنا شدیم و جلسه بازدید حضوری گذاشته شد بعد از پلان برداری در جلسه اول در مورد سلیقه کارفرما نیازها و دیدگاه‌ها و در مورد جایگذاری صحبت شد نکته مهم برای مجموعه ما این هست که باسلیقه کارفرما آشنا شویم و بدانیم به چه سبکی از طراحی علاقه‌مند هستند. این آشنایی باسلیقه کارفرما در طراحی دکوراسیون داروخانه بسیار به ما کمک می‌کند به همین دلیل اکثراً در جلسه‌های اول کرکسیون طراحی،کارفرما ۱۰۰% با طراحی انجام‌شده موافق است البته این کار به سریع‌تر شدن روند ما هم برای اجرا کمک می‌کند طراحی سه بعدی در ۱۵ روز انجام شد و در همان جلسه اول طرح تأیید شد و فقط موارد خیلی کمی مثل اضافه کردن آینه یا طرح گلدان تغییر کرد.

پروژه های مرتبط